Rabat według UPC


Jak myślicie, rabat oznacza obniżkę czy podwyżkę? Wiem, że to głupie pytanie, bo każde dziecko wie przecież, że chodzi o bonifikatę, czyli opust ceny. No chyba, że ktoś ma na myśli stolicę Maroka czy miasto na Malcie, ale wtedy słowo to pisane byłoby z dużej litery. Albo, co w tym przypadku bardzo istotne, działa na zlecenie operatora telewizji kablowej UPC. Tam zaś rabat oznacza coś zupełnie innego. Sam bym w to nie uwierzył, ale przecież mam nagranie rozmowy…
Po kurtuazyjnych słowach przywitania  pani Aleksandra powiedziała:
- Jako że jest pan naszym stałym klientem, zostały dla pana naliczone rabaty. Czy woli pan oglądać filmy i seriale czy raczej rozgrywki sportowe?
- Ale do czego pani zmierza? Bo nie mam czasu – przerywam potok słów wylewający się z głośnika smartfonu.
- Zmierzam do tego, żeby uwzględnić te rabaty…
- No to proszę je uwzględnić przy najbliższym rachunku i będzie OK– przerywam bezceremonialnie.
- Tak, więc do najbliższego rachunku doliczymy 10,99 zł i udostępnimy sześć kanałów…
- Jak doliczymy?! – zdenerwowałem się. – Skoro rabat, to chyba  mniej ma być a nie więcej!
- Proszę pana, to taka promocja jest dla pana…
- Pani raczy żartować. Jaka to promocja, skoro mam więcej płacić?! Absolutnie nie wyrażam zgody na żadne powiększanie rachunku!
- No szkoda, miałby pan więcej możliwości oglądania filmów…
- Szkoda – zgodziłem się i zakończyłem rozmowę. O czym bowiem moglibyśmy jeszcze rozmawiać? O podstępnym wciskaniu dodatkowych usług pod płaszczykiem miłych słów i przeinaczania ich sensu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Esencja Cejlonu

  Poniedziałek, 05.02.24 W niedzielę czwartego lutego wylatujemy z Okęcia zgodnie z planem, czyli o 15.05.   Boeing 347,   należący do...

Posty