Jakiś czas temu wszedłem w posiadanie bonów
upominkowych wyemitowanych dla Galerii Bałtyckiej przez ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o. Dotychczas
nie miałem problemów z ich realizacją, czyli płaceniem za zakupy w sklepach wymienionej
galerii. Aż do dzisiaj! O ile w Super Pharm obeszło się bez większych problemów
(sprzedawczyni upewniła się telefonicznie u swojej przełożonej, czy może potraktować
bon jak gotówkę), o tyle w Carrefourze natrafiłem na prawdziwe schody.
Kasjerka nr 070 obsługująca o godzinie 14.48 kasę
numer dwa autorytatywnie oświadczyła, że Carrefour nie honoruje bonów podarunkowych.
Na próżno pokazywałem jej adnotację na owym bonie: Bon ważny jest przez rok od daty zakupu. Możesz zrealizować go w dowolnie
wybranym sklepie Galerii Bałtyckiej.
Dla jasności - mój bon zakupiony został 20 czerwca
2017 roku. Poprosiłem zatem kasjerkę, żeby zadzwoniła do swoich szefów. Wykonała gdzieś
telefon i po chwili oznajmiła mi, że Carrefour realizuje wyłącznie karty podarunkowe.
Gdy zapytałem o nazwisko menedżera, dowiedziałem się tylko, że ma na imię Łukasz.
Domyślam się, że chodzi o Łukasza Hiskę. Miałem bowiem okazję spotkać się z nim przy okazji innej
reklamacji. Wtedy zachował się profesjonalnie. Jak będzie tym razem, zobaczymy...
Bardzo szybko nadeszła odpowiedź z Projektmanagement: "Carrefour nie uczestniczy w programie bonów podarunkowych, o czym zawsze informowaliśmy nabywców bonów.
OdpowiedzUsuńJednak możemy zaproponować Panu wymianę bonu na gotówkę w Biurze Parkingu, poziom +3, w dowolnym terminie nie przekraczającym daty ważności bonu.
Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje."
Po co w takim razie informacja na bonie o możliwości realizacji w każdym sklepie?
Nie daje rady przeczytać co pisze na tym bonie,bo zaintrygowało mnie kto ma racje-ten bon,Carrefour, czy Ty?
OdpowiedzUsuńGaleria Bałtycka zwrócila mi gotówkę, więc ...
UsuńCarrefour miał rację...
OdpowiedzUsuń